La gran aventura de Marvin i James




La història de la sorprenent amistat entre un escarbat amb gran talent per la pintura i un nen solitari d'onze anys. 
Quan a en James (el nen) li regalen una ploma i tinta, i en Marvin (l'escarbat) comença a utilitzar-lo per fer còpies perfectes de grans gravats de Dürer, tothom creu que és en James qui té un increïble talent. 
Dissortadament, aquesta informació cau en mans d'una banda de falsificadors d'art... i aquí és on l'aventura es torna trepidant! 
En James, un noi d'onze anys, i en Marvin, un escarabat jove amb un talent artístic increïble, s'enfronten a una perillosa xarxa de lladres de quadres.



Elise Broach

23 comentaris:

  1. Es un llibre que no m'esperava que fos tan divertit

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola J.A.
      Què et diverteix més, l'escarbat o el nen?
      Fins aviat

      Elimina
  2. Al principi no era com m'esperava però desprès si. Es molt divertit

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola D.
      Tu què diries que és més, un llibre de fantasia o d'intriga?
      Una abraçada

      Elimina
  3. no m´ha agradat gaire aquest llibre perque era molt avorrit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Llàstima B.
      Per una altra vegada, si trobes un llibre que no t'agrada, canvia'l per un altre, jo penso que llegir sempre ha d'agradar, i hi ha molts llibres en el món.
      Un petó

      Elimina
  4. És molt divertit el llibre perquè té gracia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola A
      Et fa gràcia l'escarbat o tots els embolics que passen?
      Una abraçada

      Elimina
  5. Quan roben els quadres sembla que el lladre fos alguna altra persona.No precisament en Denny .

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ui Amina, no entenc què vols dir. M'ho expliques?
      Fins ara

      Elimina
    2. Vull dir que quan roben els quadres no se sap qui es.Pensava que seria alguna altra persona.Però al final els roba en Denny.

      Elimina
    3. Gràcies Amina.
      Ja és bo això, penso jo, així el llibre té més intriga.

      Elimina
  6. Hola,
    M'ha agradat molt aquest llibre perque l'aventura d'en Marvin és molt arriscada.És increible que un escarbat pugui dibuixar tan bé!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola N.
      M'alegra que t'hagi agradat el llibre. A tu t'agrada dibuixar?
      Ens veiem la setmana que ve

      Elimina
    2. Si, a mi m'agrada molt dibuixar.

      Elimina
    3. A mi també N, però la veritat és que no en sé gaire.
      Un petó

      Elimina
  7. Ariadna P14/3/17 16:27

    Aquest llibre m'ha agradat molt perquè en Marvin i en James s'enfronten a grans aventures

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ariadna
      T'imaginaves el final del llibre o t'ha sorprès?
      Un petó

      Elimina
  8. Cristian R14/3/17 20:32

    no m'agrada perquè era aburrit i tenia moltes pagines.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona nit Cristian.
      A buscar un llibre més curt i amb més aventures.
      Un petó

      Elimina
  9. Ariadna P14/3/17 21:57

    El final m'ha sorpres molt´no m'ho imaginava

    ResponElimina
  10. I com te l'imaginaves el final Ariadna?
    Fins aviat

    ResponElimina
  11. Ariadna P15/3/17 21:55

    Em pensava que la que robaba els quadres era la Cristina.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.